Jak vznikal animovaný prolog Drsného spasitele

Kreslení DS

Borci z SB Corporation odhalijí jak vznikají animované scény ve filmu Drsný spasitel:

Po dokončení a uzavření natáčení sme řešili několik problémů s kontinuitou ve filmu, protože ne všechny scény byli nakonec natočeny a jiné zase nedopadlydopadly úplně podle našich představ. Dlouho jsme přemýšleli jak se s tímto problémem vypořádáme a pak nám to docvaklo. Vytvoříme animované předěly, které nás budou přesouvat z kontinuelně nenavazujících scén. Jako hlas vypravěče jsme oslovili herce Miloslava Mejzlíka. Michal Vacek (Střih) se chopil koncept artů a začal vymýšlet stylizaci, jakou se vydáme. Měla být podobná jako styl kresby bitvy u Sevastopole. Každá část animace byla nejprve nakreslena na papír. Všechny papíry byly nascanovány do počítače a v programu Adobe Photoshop následně odstraněné bílé pozadí papíru. Jednotlivé obrázky byly exportovány ve formátu .PSD a vloženy do Adobe After Effects. Zde se ze všech vrstev vytvořily 3D vrstvy a následně virtuální kamera, která se v tomto prostoru může libovolně pohybovat. Vrstvy se pak v prostoru skládají stejně jako skládáte třeba papírové diorama. Protože nepracujeme s plně 3D objekty, musí být neustále mířit čelně do kamery, aby nám tato iluze fungovala a neprozradili sme, že sou vrstvy tenčí než papír.

no a zbytek článku si musíte přečíst na jihlawood

Sdílet článek

Facebook komentáře